kolmapäev, 6. mai 2015

Eesti graafika ajalugu 1860-1944

7.aprillil käisin ma Kumus vaatamas näitust "Eesti graafika ajalugu 1860-1944". Näitusel olid ära toodud eesti kunstnike tööd, mis olid tehtud graafikastiilist, ajavahemikul 1860 kuni 1944. 



Roman Vaher "Narva" 1932

Eduard Wiiralt "Jutlustaja" 1932
 See pilt jäi mulle näituselt meeldis  ja  meeldis mulle kõige rohkem. Seal pildil on näha kunstniku mõtteid ja tundeid.


Eduard Wiiralti graveerimisvahendid

Kristjan Raud "Mehe portree" 1902


Mulle meeldis see näitus Kumus olnud näitustest kõige rohkem. Seekord oli näitusel väljapandud ka selliste autorite töid, kellest mina kui kunstivõõras inimene varem kuulnud olin. Näiteks Kristjan Raud ja Eduard Wiiralt.  Tööd tundusid mulle päris keerukad olevat. Mulle meeldis see, et ma teadsin kunstnike kohta. Palju oli pööratud tähelepanu detailidele ja näoilmetele. Nendel piltidel nägi kunstniku ideid ja tundeid. Neist piltidest oli lihtne aru saada ja seetõttu see mulle meeldiski. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar