kolmapäev, 6. mai 2015

Kehakeel

25. Aprillil käisin ma Tallinna kunstihoones näitusel "Kehakeel". Näitusel oli väljapandud naisskulptorite töid, millel oli suurt rõhku pandud kehakeelele. Mulle meeldis nende kunstnike ideed ja lahendus.  Näitus oli minu jaoks juba sellepärast huvitav, et erinevalt tavalisest kunstinäitusest, kus on peamiselt pildid, olid sellel näitusel skulptuurid.  See oli midagi omapärast ja erines teisttest näitustest. Veel mulle meeldis selle näituse temaatika, sest kehakeelel on väga oluline roll meie igapäevaelus ja tihtipeale annab see meie mõtteid ja tundeid edasi isegi paremingi kui sõnad. Skulptuuride peal oli mõistetavad ja hästi välja toodud emotsioonid. Mulle meeldis kuidas nad kujutasid emotsioone ja seostasid kehakeelega.





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar