esmaspäev, 12. mai 2014

Elektromagnetiline. Põhjamaade moodne kunst 1918–1931



Sel näitusel käisin ma ka 09.05.2014 Kumus. Näituse kuraator on Gladys C. Fabre. Näitusel olid skandinaaviamaade tööd. Näitusel oli peale piltide ka skulptuure, kuid pildid polnud tihtipeale maalitud. Näitusel oli kasutatud palju erinevaid tehnikaid ja see tegi näituse minu jaoks väga mitmekülgseks.


















Mulle meenutab see pilt väga skandinaavia sõdalasi-viikingeid.



Pildi on kujutatud saabast meekärjega, selle vanust pole teada. Mulle meeldis see saabas sealt näituselt kõige rohkem ja minu jaoks kujunes see kõige meeldejäävamaks asjaks. Kuigi ma ei taha väga uskuda, et see meekärg on sinna saapa peale sattunud autori soovil, ma pigem usun, et see on juhtunud kogemata.




Ilusa saapa kõrval meeldis mulle väga ka see pilt. See on lihtne - seal on kasutatud ainult kahte värvi ja see teebki minu jaoks selle pildi ilusaks. See pilt on värvitud guašš värvidega. Peale selle pildi oli sel näitusel veel palju pilte, kust polnud mitte ainult maal, vaid selle joonistuse peale oli ka kleebitud erinevaid asju.



Sel pildil kajastub minu enda fotograafiaoskus :)


See näitus meeldis mulle väga. Näitusest peegeldus palju skandinaaviamaa rahvaste elu ja ajalugu. See näitus põimus ka mingil määral koolis sel aastal, ajaloo tunnis õpitud teemadega. Kuna mulle endale meeldib skandinaavia ajalugu, siis oli minu jaoks seda huvitav vaadata. Näitus oli ka väga mitmekülgne ja vahelduv, kui leidus mingi teos, mis huvi ei pakkunud, siis sai kiirelt järgmise juurde liikuda.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar