esmaspäev, 12. mai 2014

"Raul Meel. Dialoogid lõpmatusega"



Sellel näitusel käisin ma ka eelmine reede 09.05.2014. Kumus. Näituse autor oli Raul Meel, keda õnnestus meil näha ka saali peal ringi jalutamas. Näituse kuraatorid olid Eha Komissarov ja Raivo Kelomees. Sel näitusel võis näha nii pilte kui ka autori enda isiklikke asju. Ka see näitus oli omapärane, kuigi seal enamasti olid pildid, mis rippusid seintel. Piltide tegemiseks oli kasutatud siiditrükki, tušši ja akrüüle. Mind pani imestama seda näitust vaadates see, et pildid olid kõik juba üle paarikümne aasta vanad, kuid esmapilgul ma arvasin, et need on maalitud hiljuti. Ma ei uskunud, et tol ajal kasutati selliseid võtteid.


























































Näitus ei jätnud mulle väga sügavat muljet, meil polnud giidi kaasas ja seega oli palju palju raskem sellest näitusest aru saada ning saada aru sellest,  mida on autor üritanud nende piltidega öelda. Kuigi näitus oli kohati huvitav meeldivad mulle endale palju rohkem pildid, kus on kujutatud mingi kindel tegevus või asi ja sellest on lihtne aru saada. Ma pole eriline kunstiinimene ja kui ma näitusest aru ei saa siis, ma ei süvenegi sellesse ja jooksen selle läbi lihtsalt.  Ma arvan, et kui oleks kõrval olnud inimene, kes sellele paremini pihta saab, siis oleks olnud huvitavam

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar