teisipäev, 13. mai 2014

Püsiekspositsioon: Rasked valikud


Sellel näitusel käisin ma Kumus eelmisel pühapäeval 11.05.2014 Kumus. Näitusel olid pildid eesti autoritelt.Kuna see on püsinäitus, siis olen ma sinna ka varem sattunud, kuid ei mäleta sellest eriti palju. Teosed, mida eksponeeriti olid pärit Teise mailmasõja lõpust kuni tänapäevani. Kuna pildid olid ajastust mil Eesti Vabariiki ei olnud ja me kuulsime NSV liidu koosseisu, siis paljud pildid olid kommunistliku alatooniga. Piltidel oli peamiselt kujutatud töölisklassi ja seda kuidas nad tööd teevad.
Ants Viidalepp & Helve Viidalepp "Noored mudellendurid"
 
Ilmar Kimm "Sepad"
Ferdi Sannamees "Keevitaja"

Ilmar Malin "Lenin"

Vikotor Karrus "Vilja riigile"



Kui ma neid pilte seal vaatasin, siis mul tekkis selline tunne nagu ma oleks neid varem ajalooõpikus kohanud.
Ma pole küll ise sel ajajärgul elanud, kuid pildid tundusid väga tõetruud. Seda näitust oli tore külastada, minule endale meeldivad  vanemad maalid palju rohkem kui kaasaegne kunst. Seega oli see näitus palju huvitavam minu jaoks kui seda olid olnud eelmised näitused ja selle näituse läbikäimiseks kulus mul palju rohkem aega.




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar