teisipäev, 13. mai 2014

Visvaldis Ziediņš (1942–2007). Ümberkirjutused Läti kunstiajaloos



Sellel näitusel käisin ma 11.05.2014 Kumus. Sellel näitusel olid läti kunstniku Visvaldis Ziediņši tööd välja pandud. Seda näitust külastades kuulsin ma sellisest kunstnikust esmakordselt.
Visvaldis Ziediņš - "Maa värviskaala"


Sellest näituseset ma kahjuks rohkem pilte ei teinud, kuna mulle ei meeldinud see näitus üldse. Minu arust oli see kõige igavam Kumu peale kokku. Võibolla oli asi selles, et ma polnud varem kordagi kuulnud sellest autorist ja ma ei saanud aru, millega seal tegemist on. Mulle ei meeldinud ka selle autori stiil ja tema piltide temaatika. Igavaks muutis selle näituse see, et näitus oli pühendatud ühele autorile ja seal eksponeeriti ainult tema töid. See muutis näituse ühekülgseks ja kuna mulle ei meeldinud tema stiil, siis olid peaaegu kõik tema tööd igavad.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar